2011/10/14

Brooklyn Bridge - podejście pierwsze

W przewodniku przeczytałam, że najlepsze w Nowym Jorku miejsce na oglądanie wschodu słońca to Brooklyn Bridge... postanowiłam więc wykorzystać różnicę czasu (ale dziwnie jest wstawać wcześniej rano ;-) i już pierwszego dnia, zaraz po wizycie na Times Square, pojechałam na Dolny Manhattan podziwiać wschodzące słońce... Pech chciał, że był to wyjątkowo pochmurny poranek....



Dotarłam tam o tej samej porze, co funkcjonariusze pilnujący bezpieczeństwa pieszych ;-)))


Ale dzięki temu miałam szanse na podziwianie niemal pustego mostu:







Potem pojawili się pierwsi biegacze, rowerzyści....



...oraz inni fotografujący.





4 comments:

  1. Czuję dosłownie tę wczesną porę dnia, świetne widoki i niesamowite ujecie z dziewczyną trzymającą baloniki, wygląda jakby z imprezy wracała, wogóle to sporo się tam dzieje rankiem.

    ReplyDelete
  2. Dziewczyna 'kradziona', z innej sesji ;-) ten pan na ostatnim zdjeciu, który zabija mnie zaspanym wzrokiem, to właśnie jej fotograf :-)))

    ReplyDelete
  3. piękne zdjęcia robisz, Bogusiu...

    ReplyDelete